Tule Rakenna ja Remontoi -messuille tammikuun lopulla!

Öljylämmittäjän Palvelutori on auki Rakenna ja Remontoi -messuilla Vantaan Myyrmäki-hallissa 27.-29. tammikuuta. Perjantaista sunnuntaihin on näin tilaisuus käydä kyselemässä neuvoja omaan öljylämmitykseen liittyviin kysymyksiin. Tervetuloa messuille!

-Kokemus on osoittanut, että vaikka tietoa saa nykyisin paljon verkosta ja alan ammattilaisilta omalla paikkakunnalla, niin lämmittäjät käyvät mielellään myös messuilla kyselemässä neuvoja heitä juuri sillä hetkellä askarruttaviin kysymyksiin, toteaa erityisasiantuntija Eero Otronen Öljyalan Palvelukeskuksesta monivuotisen messukokemuksen pohjalta.

Otronen ja muut asiantuntijat opastavat messuilla öljylämmittäjiä järjestelmien päivityksessä, energiatehokkuuden parantamisessa ja uusiutuvan energian käytössä öljyn rinnalla.

Vantaan messujen jälkeen Öljylämmittäjän Palvelutori pystytetään rakennusmessuille myös Tampereella, Turussa, Jyväskylässä ja Seinäjoella.