Lämmöllä-lehti nyt myös Facebookissa!

Lämmöllä-lehti seuraa aikaansa ja lukijoidensa toiveita. Niinpä lehti on nyt myös Facebookissa. Facebook-sivulle on tullut ja tulee vähitellen monenlaista öljylämmittäjää kiinnostavaa sisältöä. Käy kurkkaamassa ja tykkäämässä: löydät Lämmöllä-lehden Facebook-sivun osoitteesta https://www.facebook.com/lammollavca/.

Lämmöllä-lehden laajasta lukijakunnasta aivan valtaosa lukee mielellään nimenomaan painettua paperilehteä, joka tulee kolmesti vuodessa postissa kotiin. Tästä on saatu selkeä viesti lehden lukijakyselyissä. Toisaalta sekin tiedetään, että hyvin monet lukijoista seuraavat ajassa liikkuvia asioita mielellään jatkuvasti somessa, joten oli aika avata lehdelle oma Facebook-sivu.

Alkuaskeleitaan ottavan Facebook-sivun sisältö laajenee vähitellen. Esillä on öljylämmittäjää kiinnostavia asioita kuten öljylämmitysjärjestelmän huolto, öljytoimitukseen liittyvät ohjeet, energiatehokkuus ja hyväksi havaitut öljylämmityksen päivitysvaihtoehdot sekä uusiutuvan energian käyttö. Myöskään omakotitaloasumiseen ja asumismukavuuteen liittyviä yleisiä teemoja ei unohdeta.

Facebookin kautta löytää helposti tiensä myös muihin kanaviin kuten vaikkapa öljylämmittäjän tietopankkiin www.oljylammitys.fi ja saa videovinkkejä, saa tärkeät linkitykset alan toimijoiden kuulumisiin sekä mahdollisuuden osallistua lukija- ja FB-tykkääjä-kilpailuihin.

Lämmöllä-lehteä julkaisee Öljyalan Palvelukeskus Oy. Lehti on öljyalan Höylä-energiatehokkuussopimuksen kuluttajatiedotuskanava, joka tarjoaa ajankohtaista tietoa ja neuvoja lämmityksen energiatehokkuuden parantamisesta.

Lämmöllä-lehti Facebookissa https://www.facebook.com/lammollavca/.